Salam Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin

Assalamualaikum ....

Hari last sebelum start bercuti ... sangat2 lah senggang sebab keje semua dah beres .. siap cover keje sampai lepas raya tu .. So hari ni aku nolong my boss settlekan kad2 kawin anak dia.
Opis we ollz je yg masih full staff... Opis  lelain dah selamat bersuti .. Tapi pada aku, suti selepas raya sangatlah nikmatnyaa dari cuti awal2 sebelum raya.

So .. InsyaAllah, tahun ni kami beraya di Perak, bersama family tercinta, bonda tercinta dan adik beradik. Wahhhh, sangat2 seksaited nak lepak2 togeder2, makan togeder2 sambil menikmati family moment ... Tu adalah antara perkara terbaik dalam hidup aku ... After sekian lama muntah2 alahan pegnen, time raya ni aku nak bedal rendang dan lemang sukup2 .. Muntah pon muntah la kann.

Cookies raya, seperti biasa, setiap tahun takkan penah miss punya .. Ada buat sikit utk dibawa balik kampung and untuk ipar2 di pahang nanti, insyaAllah. Puas hati dapat buat sendiri .. hasil tangan dan resepi sendiri..

Petang ni, aku dan asben tersayam nak pi cari baju raya, insyaAllah. Tak sempat sopping apa pon lagi. Anak2 punya alhamdulillah dah settle and kelengkapan dorang mmg sangat sweet. So, kitaorang dating and buka pose kat luar la hari ni .. hehehe. Maleh nak tulih banyak2 ... tunggu aje posting yang menggembirakan dari kampung terchenta nanti ... And aku nak wish ....

                                     


                                                                                                                                                                                                   Drive safely, live happily :-) ... chowwwww ....                                                               

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti