Kenapa Aku Suka Tukar Background Blog

Salam semuaaaa....

Jumpa lagi kita dalam blog aku yang tak seberapa nih .... Harap semuanya sihat, ceria dan ok2 saja... kalau tak ok ...ok kan ajeeee...

Ada yang tanya aku...kenapa aku suka tukar2 background blog ...kejap warna ni, kejap warna tu ... kejap design ni, kejap design tu ...jawapannya ialah sebab aku suka pembaharuan dalam hidup dan aku suka macam2 warna menghiasi hidup aku ni ...jadi tak der la boring. Bila aku sendiri tak der selera dah nak ngadap background blog tu, sepat2 aku tukar ...hehehhe ...Baju2 aku pun selalu bertukar2... sekarang aku suka pakai dress labuh.... ayu gitewwww.... selain menutup pelampung, ia juga memudahkan aku bila nak solat...tak perlu susah2 aku nak bawa telekung kesana kemari kalau keluar.

Tapiii, tak semua benda yang aku suka tukar2 taw ... seperti perasaan aku yang masih sama .... masih belum terbuka dan dibuka .... seperti handbag dan kasut yang aku akan pakai sampai koyak rabak...kena kutuk dgn kak ni and shu...aku masih mampu buat bodowwww...hehehe...

Comments

Anonymous said…
Terima kasih untuk blog yang menarik

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti