Meriahhh

Assalamualaikum semua ..

Tahun 2010 ni, schedule aku...mak aiiii...amatlah penuh. Sebagai buruh kasar, macam2 la nak kena buat. Sekarang ni aku tgh sibuk mengodit jabatan2 ... adehhh seminggu beb. Nak muntah taw. Aku kena odit 4 jabatan. 2 dah settle, tinggal lagi 2.. hmmm... dah jadi tanggung jawab... harus di selesaikan sebaiknya.

Kat rumah aku pulak...meriahhhh seh. Adik aku tumpangkan anak2 dgn maid dia dah seminggu. Wife dia kena posting ke KL, rumah meke tak ready lagi...so sementara tu lepak rumah aku la. So routine aku dah bertukar untuk seminggu ni. Balik keje jer kena melayan 5 kanak2 termasuk nasha n nawfal. Disamping mengejakan ikan2 aku, meke ajak aku main gusti2 ...hahaha... Riuh rendah suara budak2 kat rumah aku..mak budak dgn makcik budak pun apa kurangnya..memekak n mengilai cam mak lampir siang malam...

Yang best tu, hal kain baju, sapu n mop rumah dah disettlekan dek maid adik aku tu ...legaaaa...tak perlulah aku penat2 buat benda2 yg aku memang tak minat nak buat tu...hehehehe. Aku kagum dgn cara adik ipar aku train maid dia.. sampai jadi sangat cekap. Teliti aje menjaga budak dan settlekan hal rumah.

Hujung minggu ni ingat nak tengok citer Adnan Sempit ... dah lama tak tengok movie.. Nak keluar beramai2 ... daaaaaaaaaaa

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti