Sengallll

Assalamualaikum semuaaaa,

Tadi masa temankan boss aku buat presentation kat top management, aku jumpa geng yang lama dah tak sempat nak gossip togeder geder. Kepala gosipnya kak ina la...

Nurrr, nurrrr lamanya tak gosip dgn ko. wahhhh baju baru nampak. Ni semata nak present ko pakai baju baru ke.

Haaa kak ina lalinggg, harap maklum ya, sekarang saya sudah tukar imej. Sekarang saya hanya pakai dress atau jubah. sejak new year tawww.

hmmm tapikan, akak tengok, ko pakai cam ni lagi seksi. awwwww

ceh, akak ni, saya pakai baju kurung pun seksi, seluar blouse pun akak kata seksi...ni, dress pun seksi..bis tu nak saya pakai apa?? tak yah pakai apa2 ekk, baru tak seksi. aku lak menceceh..

kakakakaka.... jangan le balik lagi..jap ekk temankan akak minum dulu ...pot pet pot pet mulutnya bercerita kat aku sambil ketawa. AKu dgn kak ina ni dah lama kenal..kira2 10 tahun lepas..tapi dulu dia selalu kena marah dengan aku sebab selalu anta repot lambat. tup2 lps tu dia jadi boss aku...padan muka aku....tapi we all kamceng sampai sekarang walau dah terpisah jauh.

tgh syok2 gossip, siadam datang..nur jom balik. kalau saya join lama pulak nanti...jom balik ya. ceh, very potong stimboat..so aku pun bersalam mesra sambil kiss pipi kak ina.. sempat samdol tu bisik...cehhh, adam tu nak balik pun gedik2 cari ko..balik la sendiri....hahahaha, ketawa besar kitaorg.

sampai opis aku betul2 letih ...tak makan dari pagi..terus bersandar menunggu kol 5.. balik nanti mau zzzzzzzzzzzzzzz

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti