Aku Ingin Engkau Slalu Hadir Dan Temani Aku

Assalamua'alaikum wrt wbt ...

Malam tadi aku teman Nasha n Nawfal wat keje skolah. Sejuk hati aku dgn 2 orang nih ..nakal2 cemana pun, bangun pagi tak susah...mandi sendiri, pakai baju sendiri, kemas buku sendiri. Balik2 sekolah terus mandi n siapkan kerja skolah. Sambil2 wat keje skolah tu kitaorang borak2. Nak tergelak aku bila meke cakap ... kitaorang, kalau dah kawin pun nak tinggal kat sini dgn mama. Kitaorang nak jaga mama sebab mama dah penat sangat jaga kitaorang yang nakal ni.

Yer la tu..aku cakap ... nanti mama tak larat nak masak, kemas rumah, cemana... Nawfal jawab ... mama tak payah kemas..mama duduk rehat aje. Nawfal tolong mama. Kalau mama nak coffe, mama cakap aje ...Nawfal.... kopi satuuuuu ... Nawfal akan buatkan untuk mama ... hehehe...lawak tul anak2 aku nih.



Aku juga kagum dengan relationship dua beradik ni ...very, very close. Ada satu hari tu aku mengintai kat pagar sekolah ...masa rehat ...aku nampak Nawfal duduk jer kat tepi tangga sambil pegang bekal..tak pegi kantin pun... rupa2nya dia tunggu Nasha turun and bila Nasha turun, meke jalan pegang tangan berdua ke kantin... soo sweet. Masa balik pun cam tu... sikakak akan pastikan adik ada, baru meke jalan ke pagar sekolah.

Aku doakan mereka sentiasa rapat adik beradik sampai besar, jadi anak yang soleh dan solehah ... berjaya dunia akhirat...dan sentiasa mendoakan untuk mama n papa mereka. aminnn...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti