Aku dan Antoo

Assalamu'alaikum wrt wbt ....

Sori la semua... hidup aku agak kebizian sekarang ini ... bak dilanda tsunami ... tak sempat selalu apdet blog...tapi aku nak apdet juga hari ni cerita2 yang dah aku lalui kebelakangan ni.

Lebih kurang 3 minggu nih aku kerap balik malam ... banyak sangat benda2 urgent yg kena settle. Ada satu malam tu...malam tahun baru aku dgn shu lepak kat opis sebab aku nak kena sign invoice sebelum tahun baru. Lebih kurang kol 12.30 pagi kitaorang pun balik le sebab dah nantukk...

Sampai kat lift, aku pun tekan tunggu la pintunya terbuka... masa tu ada sorang lagi mamat cina tunggu sama2 kitaorang... then, pintu lift terbuka...aku dgn shu pun masuk dgn mamat tu...tapikannnn... mamat tu bila langkah masuk...dia tiba2 palingkan muka dia n kuar dari lif...then diri jer kat luar. Aku dgn shu heran gak sambil jari aku tekan open ingatkan dia nak masuk, tapi tak juga. Then aku pun pandang la kat cermin depan lif tu yg terang2 nampak imej shu ...tapi aku cari imej aku sendiri tak nampak, sebab dah tertutup dgn 2 imej lain ... nyonya tua dan cucu lelaki .... tapi dalam lif tu cuma ada aku dan shu... otomatik mata aku pun mcm nak terjojol lerrr... dan aku sakap ehhhh.... Shu tanya...kenapa kak cik .... aku cakap... tak der apa2...nanti lepas kuar lif cerita ... dalam hati Allah jer tau berdebar2...kembang kempisnya jantung aku. alhamdulillah... kitaorang tak dikacau and selamat sampai ke rumah...

Kat rumah aku cerita kat mak, kakak n adik2 aku...seme takut nak naik lift sorang2 pas kejadian tu....huhuhuhu....aku lak kena teman meke tiap kali nak turun naik.. hampehhhh...

Sekian cerita aku dan antooo nyonya... Kalau korang yg experience benda nih...apa perasaan korang????

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti