Oh Bulan

wehhhh...apa la yang ko buat tu mendongak ke langit malam2 nih... pulak tu siap lepak kat balkoni dgn tikar bantal ... Tuan rumah dah merajuk ke ....

Heheheh ... nampak pelikkan, tapi aku suka...aku suka berbaring dan menatap bulan dan bintang kat langit ... tenang rasa dihati ....Allah is great!!!

uiii tochinggg, touchinggg... sebelum ko mula merepek, baik aku gi makan. ada faedah ..perut kenyang ..

Ko tu yang tau, makan, makan, makan...aku gemuk ni seme salah ko tau tak ..huk huk huk... Telinga aku miang2 jer dengar ada orang kena puji sebab dah kurus semalam, ko taw takkk...

Alaa, selagi pinggang tak mencecah 40 inci, apa nak risau ..

Cehh, banyak la ko punya 40 inci ... Aaaaa ...Berbalik pada issue bulan, aku rasakan ...kalau kita rindu kat seseorang and dia tak ada kat depan kita ... tengok je bulan ..sebab kita semua, tak kira kat mana ko berada .. kat laut merah ke, senegal ke, papua ke .... semua memandang pada bulan yang sama.

Apa-apa aje laaaa.....

Comments

Popular posts from this blog

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Perjalanan Baby Aleesya - Birth Story at 38 weeks