Aku Yang Rajin .....

Kehadapan yang diingati selalu sahabat2, adik2, kakak2 yang disayangi .... Aku menulis pada hari ini untuk menyatakan virus rajin telah kembali menyerang diriku sejak wekend lepas ... Jadinya, apabila aku rajin, aku akan membelek sekelian benda yang ada, aku telah selesaikan sebahagian keje2 opis yang sepatutnya diselesaikan 3 minggu akan datang. Begitulah aku dikala kerajinan menghantui diri. Justeru itu, pada hari ini, aku berazam untuk mengemas office ku yang macam sarang hamster sejak berbulan2 yang lalu.

Untuk pengetahuan semua, semalam, aku telah membayar saman majlis perbandaran melaka bersejarah .... dan aku telah menjelaskan bil2 maintenance untuk rumah ...serta menjelaskan segala bayaran yang tertunggak kecuali cukai pintu :P. Dan segala hutang2 akan dibayar pada hari ini ... di ulang ... pada hari ini ...

Sekian sahaja buat kali ini. Aku akan kembali menaip dalam masa terdekat. Apapun yang terjadi ...berjalanlah tanpa henti .... :)

Comments

abu said…
"Jadinya, apabila aku rajin, aku akan membelek sekelian benda yang ada.."

ada sket konpius ngan ayat nie
Mizz N said…
ko kompius yang mana ...tang belek ke tang sekalian benda .... :P
Anonymous said…
akibat virus rajin yang telah menyerang kakak ku ini...menyebabkan otak bahagian kanan dan kiri otak menyebabkan mereng
Mizz N said…
..menyebabkan otak bahagian kanan dan kiri otak menyebabkan mereng ---

shu aku kurang faham dgn ayat ni ...kekekeke... dah puas aku dalami maksudnya namun tak berjaya :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti