Mandei lagi, lagi dan lagi

Cepatnya masa berlalu .... memang manusia ni dalam kerugian kan ..kecuali org2 yang beriman...dan orang2 yang berpesan dengan kesabaran ... Mandei kembali dengan kerja2 yang sedia menanti. Patutnya aku ada 2 hari diskasyen, tatapi jadi setengah hari jer...sebab aku dah buatkan separuh keje tu kat rumah ... hmmm... mcm terlebih rajin lak ..tapi itulah aku ... mudah-mudahan, bila aku mudahkan keje orang, Allah akan mudahkan keje aku....aminnnn...

Wekend semalam adalah wekend yang agak penat ...tapi berhasil... Bunga2 dulang hantaran tunang shu dah siap ... so, lepas ni bolehla aku konsentret dgn penjagaan muka n badan pulakkk ...kembali erobiks ... Hari sabtu gi wangsa walk ... bawa 2 Ns makan lemchop ..biasa arr, badan jer tecik meke tu, tapi selera sangat besar ... lepas tu we all berpoya2 kat taman hiburan keluarga...main game street fighter, race kete n moto ...bestt, bestt.

Hari Ahad ... aku gi Wangsa Walk lagi, tapi this time alone ...celebrate mader's day sensorang ... and beli barang2 yg dipesan dek 2Ns... kasut sekolah, kaler pensil, bola ping pong, kapas, sharpener, kalsiyum, sokelat ... iskkk banyaknyaaa... and aku pong ada beli sesuatu ... boot baru 2 inci ...waaaaa... i likeeeeee... so ganasss. cumanya tak sempat nak snap gambo lagi...

Apa2 pun, selamat hari ibu pada diri sendiri, pada mama, mak, kakak2, adik2 dan kawan2 yang telah menjadi ibu .. semoga sentiasa diberi kekuatan, kebijaksanaan dan kesabaran dalam menghadapi kehidupan ... dan semoga hari2 dipenuhi dengan kasihsayang dan senyuman.

Buat bakal2 ibu ... lain tawun aku wish .. "kerja" lebih tekun supaya tawun depan dapat wish dari aku ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti