Jaat !!!

Dia: yu sekarang tgh bizi kerr??

Aku: a ah... ai bizi sangat banyak handle programme untuk staff

Dia: oooo bagusss, bagusss ... boleh la yu kurus ...dengar ke ... boleh la kurusss .... kakakaka

Aku: nak kata i gemuk la tu ekk ...

Dia: hahahahaha

Aku: agak2 nak rasa tak dengar suara aii lelama ke ... nak tau ke cemana ai majuk??

Dia: tidakkkkkkkkkk ... susah aii nanti

Aku: tau tak per :P

Dia: suka sangat mengusik yu. ada jer jawapan yu yang buat ai ketawa

Aku: hmm...sebenornya tak kose nak majuk ....cuma lately anak murid dah melawan cikgu ...

Dia: siapa yang ajor ... yu jugak kan

Aku: susah tul kalo anak murid dah lebih bijak ni... nyesal ajor

Dia: hahahahha .. sebab cikgunya bijak dan cantik

Aku: owhhh...sudah semestinyaa :P

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti