Kembaluu Dah

Bertemu kembali ... hmmm dah lama tak apdet blog ...kesibukan dan juga kekurangan kesihatan. Kat rumah pulak tak leh nak online... tenet cam haremmmm ... x sabar nak tukar ke beruk ben..
Bulan ke bulan..hari aku dipenuhi dgn meeting ..dari pagi ke petang .. Jengkel, tapi dah kerja ... kena la redha kan .. Rezeki halal kat situ ...kena sentiasa syukur dan buat yang terbayik.

Nak story sket ...tadi terjumpa dgn member...dah 4 tahun tak duduk sembang dgn minah ni .. tadi dia bagitau dah divorce ...anak 2 ...hmmm simpati, tapi mungkin itu yang terbayik untuk dia dan anak2. Husband duk wat collection ayam2 ayamas, kentaki, keni rogers dan sewaktu dengannya ...sebelum dapat penyakit, baik la blah dulu... Hmm..masing2 ada sebab tersendiri ...setiap kejadian ada hikmahnya .... Cuma la ni dia dah ada boifren .... hahaha ... i likeeeee ...cepat gak dapat boifren ekk ... Aku jugak yang masih jadi tukun kat sini :P... tak per, takper ... tunggu org bunian turun.
Dari gaya kawan aku cerita, nampaknya hidup lebih baik dari sebelum ni ...maknanya, keputusan yang dia buat adalah keputusan yang betul. Aku faham sangat2 tu.Mudah2an, kasih baru itu adalah apa yg mereka berdua mahukan dalam hidup ..

Eh eh, aku tak apload lagi gambo kat langkawi ekk ...nanti arr..tak berkesempatan nak transfer gambo ... need to go now ..petang ni ada meeting satu lagi ...daaaaa

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti