Aku dan Dia

Kol 6.50pagi ...
kringgg...kringgg...
Aku: Assalamualaikum ... awalnya call..
Dia: I've missed u so much...
Aku: Yu dah sihat?
Dia: Getting better .. i call ni nak gtaw yang i sangat2 rindu kat you...
Aku: ok. take care. i nak siap2 g keje ya ..
Dia: Jap, jap .. bla, bla, bla ....
Aku: ok ... take care again ... daaaa

Hmm ... kategori mana aku ni ya .. 1. tak der perasaan? 2. tak layan perasaan? atau 3. tak cepat perasan? kategori 2 dan 3 kot :P Cakap la apa pun ... aku cam ni jugak .. hehehe ....

Comments

abu said…
kategori mulut tak selari ngan hati lalalala
Mizz N said…
uikksss... siapakah yang berkata-kata itu???? rasa bergaung mcm suara dari gua :P
pssttt... kategori molut tak selari dgn hati ialah org yg bp nya selalu tak stabil .. sebab tak belence molot dgn hati .... lalalala
abu said…
bp tak stabil sebab meronta2 nak choc indulgence :P
Mizz N said…
senang jer ... ko langsaikan utang ko ...gerenti lepas ni bp stabil jer, paling2 tak, dia melompat setempat jer ... ada brani???

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti