Heppi Besday Boolat

Semalam besday adek aku ..adek aku yang betui2 lepas aku ..... akhirnya berjaya gak mak aku dapat baby boy .. setelah straight pompuan seme kat atas ... sebab tu lah aku ni lasak semacam agaknya...masa ngandungkan aku, mak aku betul2 nakkan baby boy ... aku ingat lagik.. masa umor aku 8-9 tahun.. kalo makcik2 gossip datang kat rumah, mesti deme tanya mak aku ... yah oiiiii, anak ko sorang ni jantan ker pompuannnnn ??? nak tau sebab apa meke tanya ... sebab, tiap kali meke datang, aku tgh melepak kat atas pokok ambra/ kedondong yg ketingiannya agak melampaui munasabah kanak2. Tapi, ada aku kesah dgn soklan makcik2 gossip tue ... Aku adalah raja pada dunia kanak2 aku masa tu ...perghhhh best siottt.

Berbalik pada besday adek aku yang kitaorg panggil boolat ... sebab perut dia boroi giler masa tecik, pas tu pipi bulat jer tomeyyy dgn idong kembang ... semalam besday dia yang ke 35 ... seperti biasa, acara makan2 adalah wajib ... tahun 2011 ni kerap giler we all jumpa... selang 2 minggu rasanya jumpa and makan2... Jumpa tahun ni lain sket...sebab gerabak dah bertambah .. dgn si tecik nur bayyina tu.. lasakkknya budak pompuan nehhh... mmg mengikut auntie nur sungguh ...



Bayyina tidak kelihatan didalam ini gambo sebab sedang lena diulik angin malam ... Tapi kejap jerrr.. tak lama lepas tu dia mangun and bikin onarrrrr ... hehehhe

Untuk adikku, selamat hari lahir, semoga kehidupan sentiasa dipenuhi kasihsayang, kejayaan dan barakah ...

p/s .... aku telah menikmati kek walnut choc dgn rakusnya demi kempunan bulan lepasss...ngeh ngeh ngehhh

Comments

Anonymous said…
wahhh.kek itewww..kek itewwww..amboi² enak...amboi² enakkk :P

Cik yuyun
Mizz N said…
kahkahkah ... kompemmm amboi2 enak, amboi2 enakkkk ...tido lena aku malam tadi :P
Anonymous said…
konpius aku... amboi2 enak atau aduh2 enak?
Mizz N said…
aduh2 enak tu bakal pengantin ... kehkehkeh

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti