Cerita Seorang Ahkak

Aku kagum dgn sorang ahkak niee .... ibu tunggal ... ada anak 4 ke lima.. tah lupe pulak aku ... Dah tangkap syiokkk sama sorang abam ni ..dah kawen.. ada la beberapa anak.. Duk jauh2 lak dgn wife dia ... Hari2 ahkak ni usaha goda abam nie .. Nak kata hemsem, pada aku arrr, sikit pon tak nampak hemsem secara luaran ... Tapi dalaman, wallahualam.. hanya ahkak tu jer yang tau ..kekekeke... Godanya makan tahun weiiii ... Gila cekal ahkak nieee ... Orgnya selebet jer ... tapi duit masyukkk hari2 sebab ahkak nie meniaga pasar malam... Korang bayangkan ... kalo bulan poser tu ... sebulan tu senang2 jer dapat 100 K .... perghhhhh ... pukul abesss 10 tempat pasar malam.

Memulanya abam tu cam malu2 arrr... kemudian jadi malu tapi mauuu ... last2 terus mauuuuu ... Aternya jantan... goda2 sikit jer pun boleh cayorrrr ... nikan pulak digoda bertahun2 ...Goda pulak bukan sebarang goda, sanggup segala2nyaaa... awwwww. Bak bulan jatuh ke riberr ...

Bulan lepas, aku dengor udah menikahhh ... Berseri2 muka ahkak tu berstory pasal kehidupan dgn abam tersayam. Tiap ayat2 yg kuor dari molot dia... mesti ada perkataan ..abam ...abamm ... sambil tersenyum2 manja .... dgn lentok2nya ...erkkkk ... rasa loyer pon ada ... apa perlu aku menyaksikan adegan2 itewww ... idak le sebab dengki, sumpah... sikit tak dengki .... tapi sebab mengenangkan ahkak ni dah umornya pangkat makcik dgn aku walaupon aku ni muda belia lagik. Well, sinta tak mengenal usia ...

Moral of de stori, ..kalo nak seribu daya ... kalo tak nak, banyak ajer alasannya kan kan kannn ... Kalo aku lah ... tak sanggup rasanya ... Tapi apa2 pon ... aku kagum dgn kecekalan ahkak niee sebab dah berjaya dapat apa yang di idamkan ...amboi2 enak...amboi2 enak :P

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti