Aku Harus Pergi.... Siri 2

Masih panasss dgn kisah aku akan di pindahkan ke tempat yang paling bermasalah dalam tanah jajahan itewww... Perghhh ... dugaan maha berat ... seperti biasa, aku takkan komplen ... aku takkan bising2 macam org lain ... Dah 2 kali benda ni jadi ... semata2 sebab tak der org lain boley handle ... eh, aku rasa kesah aku lebey kureng sama pulak dgn kesah abam ngah ... uhukk uhukkk ... cabaran idop tak berenti ... some people yg boleh buat muka nohen ... dan some people boleh buat muka tak malu ...melalak melolong tak nak kena tukar dan handle masalah lebey besar ... Aku sorry arr nak menjatuhkan maruah aku untuk kepentingan diri ...

Aku anggap semua tu dugaan untuk aku move ke satu kehidupan yang lebey baik.. Lagi sabar, lagi teruk di uji, kan ... Paling menyentuh hati ... ada staff2 yg datang jumpa aku and cakap nak ikut aku transfer ... ada yg tgh bersuti pon sms meluahkan kesedihan. Tak kurang juga ada yg tak sabarrrrr sgt nak aku keluar ...heheheh, tau2 jer la kan ... aku ni kan straight dari pembaris. Ko banyak bikin masalah, ko kena arrr.. Boss baru masuk, lagi teruk ko kena nanti ... i likeeeeee...

So bermula semalam, aku dah start kemas sikit2 .. adeiiii korang tau la kan, aku ni kalau bab ngemas memam arrr slow emosi ....napa la banyak benor barang2 dalam opis aku nehh..

Dun cry for me argentina ........

Comments

abu said…
memang letih jadi penyabor tapi KRU dah sakap... diam tak bererti kalah, aris ariwatan sakap... mengalah bukan kalah, ce try tengok yg positif di sebalik kenegatifannye tu, hanya yang berani berubah je yg akan berjaya, insyaAllah... (nada maher zain.. err sedare ngan nuar zain ke)
Mizz N said…
aku jatuh sintaaa dgn lagu baru dia .. sedetik lebih ... huhuhuhu

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti