Sedetik Lebih ...

Adeiiiii ... dengor lagu baru anak pakcik zain ni, bikin aku fall in love more and more dengan sore jantannya itewww ... Edry KRU memang superb bikin lagu2 menyentuh jiwa .. dolu2 lirik hancusss, tapi la ni hampir semua lagu2 siptaan dia memang best. Almaklumla makin matang dan cool :) Aku tak saborr nak nonton movie Hikayat Merong Mahawangsa .. tak silap aku che nin jadi pelakon wanita utama ... yippiiiii...

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Comments

cik yuyun said…
lagu ini sgt menggegarkan perasaanku kekekke...i laik so mac!
abu said…
nie sambungan lagu 'ku ada kamu' -adira ke? hehehe
Mizz N said…
bergegorrr... bergetorrrr ... amboi2 enakkk .... semua perasaan ada ...

ternyata ku perlukan sinta dari dirimu sayang ... barulah terasa ku bernyawa ... perghhhhh!!!!
Mizz N said…
aku rasa lagu ni memam sambungan lagu aku ada kamooo . tapi anak pak zain ni memang arrrr ... lemah sendi2 aku dibuatnya ...
abu said…
anak pak zain tu pun ala2 lemah sendi gak, longlai2 ayu gitew ;P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti