Aku Harus Pergi....

Meeting seharian ... melawat site bangunan baru ... dari kol 9 pagi sampai 3 petang ... adeiiiii lebam satu badan ... letihhh ... kol 3.30 ada meeting lak..
Sampei opis ....

Boss tecik ... ada berita gemparrrr ... apa dia ... Boss tecik nak kena transfer...seminggu jer notice ... baru jer semalam boss tecik story2 pasal rasa nak kena transfer .... molot boss ni mmg arr masyinn

Hmmm ... kat mana tu... bak mai tengok surat ....

lepas baca surat ... duduk jap... penat site visit ... sebenornya seat aku ni ramai org minat.. ada sorang staff pompuan tu, hari tu sampei 3 kali pujuk aku suh bertukor paksa rela dgn dia, tapi aku tamau ...Aku sakap, namanya aku nak mintak tukor, sorry nayik lori ...tapi kalo arahan, aku takkan ingkar lorrr .... so minah ni pegi arr melobi big2 bosss... Dia nak sangat keje kat sini sebab adam kan de berri nice boss ... tapikan aku sukup tak suka org guna alasan ni... sebab aku taw, org yg sakap mcm ni untuk pindah ke opis aku neh adalah yg akan amik kesempatan atas kebaikan boss ... tapi nak wat cemana ... dia ada kabel bayiikkk ... so dapat lah dia masyuk sini gantikan aku...

Adam panggei aku ... dia tamau aku pegi ... dia nak fightkan untuk aku ... aku sakap kat dia ... boss nak fight ok, tak fight pun ok ... saya ni so far tak der masalah keje kat mana2 dan dengan sapa2 ...tapi kalau diberi pilihan memang la saya nak stay. Banyak sangat planning yg kita dah buat untuk 2011 ni ...

Awak tak salahkan saya ker nanti kalau peluang awak nak naik pangkat terganggu bila saya nak awak stay kat sini ...

Boss, rezeki tu kat mana2 ... bila tiba masanya, kalau Allah nak bagi, tak kira masa tu saya kat sini atau kat tempat lain ... bukan benda2 tu yg saya kejar dalam hidup.. lagi dikejar, lagi susah nak sapat ... saya relax jer walaupun dah 3 tahun saya buat keje level 48 dgn level saya sekarang ni... At least, saya ada apa yg org lain tak der.. pengalaman dan cabaran yg lebih besar ...

Bagus nur ... saya suka dgn cara awak berfikir ... insyaAllah, saya akan cuba fightkan untuk awak... kalau meke nak tukarkan juga, mesti dgn level 48 ...

TQ boss ... saya hargai :)

Balik2 rumah ... masih berfikir... notis seminggu jer... aku dah kena start berkemas2 dan settlekan semuanya dalam minggu depan ... Aku berdoa kalau kena kuar juga, biarlah keadaannya lebih baik dari sini ... Untuk pengetahuan korang, kejadian ni dah dua kali jadi kat aku ... org guna kabel untuk amek seat aku ..tapi so far, aku menten jerr, tak effect apa2 pon... Kalau niat tak baik, takkan bertahan lama punyerr ... idop pon tak tenang ....percayalah ... molot aku ni kan terlebih garamm :)

Kerja harus diteruskan walau apapun keadaannya ... Berjalan tanpa henti ...

Comments

abu said…
Banyak sangat planning yg kita dah buat untuk 2011 ni --> err... ko & adam plan samting?
Mizz N said…
bukan samthing ... meni meni things :) yang pastinya awesome belaka ..

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti