Tahun Sob...Sob...

Assalamualaikum ...

Hidup ini sangat menarik dan misteri kan ... Banyak benda yang kita tak sangka, dan terduga ...tiba2 muncul. Tak kiralah samada ia something yang kita suka atau hate, hate, hate ... still, kita kena hadapinya. Tapi posting ni tak der kena mengena dgn lelaki dan cinta ok ... Hidup bukan sekadar untuk cinta dan melayan perasaan .. Banyak lagi benda2 yang aku mesti fikir dan laksanakan.

Dalam masa beberapa bulan ni aku melalui phasa hidup yang penuh mencabar ...sangat2 mencabar emosi dan fizikal .. Tak malu untuk aku mengaku yang aku banyak menangis tahun ni .. bukan sebab aku tak kuat, tapi sebab aku dah lama jadi kuat dan bertahan. Dan of courselah, air mata aku ni hanya muncul tgh2 malam ... bila anak2 aku dah tido .. bila mereka takkan nampak mata mama meke yg macam panda :P Aku takkan tunjukkan kesusahan aku pada meke, sebab meke tak patut lihat seme tu. Meke patut lihat mama yang sentiasa kuat, ceria dan tersenyum walau apapun terjadi.

Semalam aku saja ngusik Nasha ...aku cakap ... kakak ... tolong...mama sedeyyy ...huhuhu ... Pas tu dia jawab apa taw ... Ek eleh mama ni... sedey apanya kalo muka tu asyik senyum jer ... Nasha tak pernah nampak mama sedey pon ... Nawfal lak sambung ... a ah .. manader sedey ...tipu jer mama ni ....
Hehehe ... nak tergelak aku dengo komen meke .. tapi aku suka sebab memang aku berjaya simpan segalanya dari mereka yang belum mengerti masalah hidup.
Tapi paling tak boley blah ...meke asyik tanya... bila mama nak ada boifren ... bila mama nak kawen ... kitaorg tak sabar nak adik ... erkkkkk OMG!!!!! soooo scaryyyy...hahahaha

whatever it is ... punca utama kekuatan aku ialah of course 2ns ... sekarang ni, segala tumpuan dan masa aku adalah untuk meke ...everyday, selagi meke tak tido, selagi tulah aku takkan bizikan diri aku dgn benda2 lain ..akulah mama, akulah cikgu dan akulah penjaga 2ns ... insyaAllah sampai aku menutup mata. Dan aku pasti .. dalam setiap ujian yang aku hadapi ..pengorbanan aku untuk mereka akan berbaloi ...
Dan ini adalah hadiah mother's day tahun ni dari 2ns ..

Comments

abu said…
biler lagi? biler lagi? lama tak makan nasik minyak nie...
Mizz N said…
Tak der maknanyaaa :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti