Toink Toink

Bertemu lagiii... waaaa, lama gak tak apdet blog. Windunyaaaa dgn ektiviti menaip di waktu malam. Bukan perr... siang, dgn hal2 opis .. meting... meeting... meeting lagi.. balik rumah lak aku terlebey rajin melayan 2ns punya selera tekak ... Perghhh ... back to the kitchen ... Korang nak tawww.. 2ns punya tahap pemakanan menakutkan aku ... kalah mak dia dahhh ... hadoiiii, berselera sungguh... Badan jer slim river .. mana tak slimnya... melompat non stop siang ke malam. Balik2 rumah jer ...

Mama ... nak makan muffin ...

SIAPPPPP

Mama .... nak makan coookies ....

SIAPPPPP

Mama ... nak makan nasi lauk bla... bla... bla ...

SIAPPPP

Tu jer la keje aku tiap2 hari selain berperang dgn meke kat rumah. Seronok sangat tengok meke makan dgn penuh selera ... pas tu siap puji2 lagi ... Mama masak tak pernah tak sedap ... semua sedap sangattt...hebatlah mama ni ... Boleh koyak spender mendengornya ... Alhamdulillah, kecik2 lagi dah pandai appreciate apa yang aku buat. I likeeee ...

Sebelum aku menaip ni... aku membakor biskut nestum smarties. Silap pulak smarties tak cukup .. doh ada lagi ... so simpan and sambung esok arrr... Apa??? Tak caya??? Nahhh tengok gambor ni ... penat taww mak jemahh...

Sementara tunggu mata betui2 kuyu, aku pon menaip dalam terpejam2 ni ... Petang tadi bawa 2ns gi cari adiah besday kawan2 meke ... punya la lama.. kol 10 malam baru sampai rumah.. Then sambung bikin cookies... Manyak penat maaaa..

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti