Yippiiiiii.....

Wallaweyyyy ... aku nak share dgn korang sumthing ni ... Salah satu "benda" idaman aku untuk 2011 ... aku dah ada "benda" itewww ... dan aku sangat2 suka dgn "benda" itewww.. walaupon hutang untuk membeli "benda" iteww, lagi 50% tak bayor kat kak ni lagi kerana meminjam kad kreditnya ... aku dah "testrun" "benda" itewww dan memang puas hati ... sukaaaa...sukaaaa...sukaaaa.. Aku da ada mini gym kat rumah ... harap2 takkan jadi tempat sidai towel arr bulan depan :P

Takashima Threadmill n Obitrex ...

Comments

abu said…
kena pakai race suit komplit set ngan helmet (macam amy mastura dlm iklan takashima)
Mizz N said…
saleman tu sakap.. harga benda ni naik semenjak amy mastura jadi duta takashima ... hampehhh ...

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti