Cakit Pewut

Pagi ni Mizz N sakit perut ... huhuhu, perasaan yang sangat2 ketidakselesaan dan mengganggu kesabaran. Kejap mcm berangin, kejap mcm nak verak .. badan rasa letih2 ... hmmm semalam aku makan biskut lutut berketul2 ... agaknya itu le sebabnya .. huhuhu. So bila dah gini, rasa malas mula la menjalorrrrr ... malas nak wat keje.. malas nak duk kat opis ... haishhh ..dah la boss tak der minggu ni ... Yg covering lak moodnya macam org kene senggugut sokmo. Nak marah2 jer ... tak suker tawww .. Mengganggu ketenteraman awam la gtu.

Bila tenung2 kat balang ikan ni, rasa tenang sket .. hmmm ... Aku yang tenang, ikan tu belum tentu lagi tenangnya. Tah2 duk nyumpah aku sebab kurung dia kat dalam balang tu . Buat pengetahuan korang, aku dah start bela ikan guppy semula ...kebetulan pulak encik suami pon minat. Masa nak balik dari Taman Negara kelmarin, dia siap bekalkan udang2 sungai kecil untuk letak kat dalam akuarium. Kat opis ni banyak anak2 ikan yg membiak kat rumah tu aku import ke sini .. Biarlah mereka membesar bagai johan kat opis ni. Untonggg laaa ikan masuk universiti ...hehe ..

Ok, aku nak gi nyibuk jap kat meja2 dorang kat luar tu .. Nak amik tahu berita2 terkini ... Daaaaaa


Comments

abu said…
ada rasa menendang ker??? woww... mcm fasha sanda le tu, bunting pelaminz :P
Mizz N said…
wahahaha ... ni bukan lagi menendang, memulas, menarik, melompat bagai ... salah makan kut .. lesu dibuatnya

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti