Cuti-Cuti Movie

Seperti biasa, hari yang paling membahagiakan idop ialah hari minggu .. aku nak tido ker, baring ker, makan ker, ronda2 ker ... ikut kesukaan hati. Tapi op kos laaaa kene settlekan kain baju yg menimbun2 tu .. benda yg paling aku anti dalam idop. Hari ni nasha ada rombongan skolah ke Negeri 9 ... so aku dating dgn Nawfal ..Jalan2 cari makan n tgk movie Madagascar 3. Ok la movie tu ... cuma disebabkan aku ni kurenggg dgn movie kartun, so pada aku ok2 jer. Tghari lepas zohor dah balik rumah .. solat, sambil2 basuh baju (mesin yg basuh) .. aku layan lak movie azura 2012 sampai asar ... Untuk pengetahuan korang, aku tak dating minggu ni. Suami aku keje full sampai ke malam sebab pelancong tgh ramai skrg. Alhamdulillah, rezeki family walaupun terpaksa berjauhan. Kalau korang mengikuti perjalanan idop aku dari 2008 dulu, aku ni sentiasa ditakdirkan berjumpa dgn org2 jauh kan .. hmmm... dah jodoh aku .. aku redha :-)

So, sementara nak tunggu nasha balik, aku berduaan dgn nawfal ajer la. Si Nawfal dgn gigihnya sedang mengemas bilik. Fuhhh ... alhamdulillah, tak der la aku penat sgt tgk bilik meke tu .. mcm ada tornado ( buka torpedo ye). Tapi biasa la kalau budak yang mengemas ..ikut definisi kekemasan dia la kan, but aku tak komplen, aku berterimakasih kat dia and kipas2 bagi semangat lagi supaya dia akan bertambah rajin esok :-) Tetiba rasa mcm nak makan megi kari ... Hmmm ... potong2 sayur, bawang, panaskan minyak .. telur tak dilupakan ... yummyyyy!!! kitaorg berdua dinner dgn meggi kari jap tadi. Lagi 30 minit, nasha sampai, so aku kene pen off dulu sebab nak touch up mascara bulu mata pelesu bagai ... daaaaaaaaaaaa....

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti