Gaji Naekkkk !!!!

Syukur alhamdulillah ...

Ya Allah ... Banyaknya nikmat yang dah kau beri pada aku, suami dan anak2
Semalam PM announce gaji naik satu increament ..
Walau satu increament, tapi banyak benda boleh di beli dan dibelanjakan
Alhamdulillah, terima kasih Allah!!!
Tak sabar rasanya nak mengumpul duit untuk tunaikan umrah dengan anak2
Moga dengan bertambahnya rezeki,
Kami sekeluarga dapat menjejakkan kaki kesana.
anak2 merengek nak ke Singapore atau Aussie,
tapi aku katakan pada mereka,
dahulukan umrah ... kita jalan2 tengok piramid gak..
lagiii meke eksited.
Dah makin besar ni, mudah nak bawa berjalan
dan meke akan lebih enjoy.

Hmmm ... 2013 memang tahun yang sangat barakah
Banyak perkara2 baik yang terjadi
Rezeki bertambah, makin bahagia, ceria ...
Makin bersemangat nak tingkatkan diri, tingkatkan ekonomi
Kelmarin gi tengok kete mazda 6
perghhhh ... memang idaman, tapi untuk nanti2
bukan sekarang.
Aku akan pegang kemas perancangan yg dah aku buat hingga umur 56
Setakat ni ... 3 bulan pertama target achieved.

TERIMA KASIH ALLAH!!! Mudah2an next phase juga dipermudahkan :-)

ni la angan2ku di masa hadapan ... ada yg long term... short termm ... taip sini supaya sentiasa ingat dan bersemangat nak capai target.


duit simpanan


Tanah Suci Mekah


S3/4/5


kete mazda/ honda


rumah dikelilingi taman

tak ada yang mustahil kan .. bukan impian besar mana pun ... hadiah untuk diri sendiri dan anak2 :-)

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Komen