Weekend Mania

Assalamu'alaikum wrt. wbt

Semoga semuanya sihat, ceria dan dirahmati Allah. Adesss, sepatnya dah hari ahad. malam lak tu .... aku rasa weekend nih memang best sebab aku betul2 melepak gabanz kat rumah. makan, lepak, main game, chatting, melayan ikan2 aku, susi akuarium ... tu jer la keje aku dua hari nih. Ikan guppy aku beranak lak... harap2 dia tak makan anak2 dia. aku teringin nak tengok anak2 dia membesar sebelum dimakan ... Aku dengki dgn kak ni...ikan2 guppy dia sekor haram pun tak mati...sihat gembira jer ...santek santek lak tu. Anak2 dah besar2 belaka ...

Korang nak tau tak..dah 2 hari ni aku start erobik balik ...kununnnn...hehehehe.. tapi adik aku belikan nasi tgh2 malam n ajak aku makan..cissss, keciwa, keciwa. dari membazir, baik aku telan..kan membazir tu amalan syaitan ... ajenyer dengki la tu aku nak kurus... huhuhu..perut dah kedepan nih..cemana aku nak buat. Nanti org confuse aku dgn si ikan buntal...huhuhuhu.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti