Suwey Suweyyy

Assalamua'alaikum wrt wbt....

Rasanya cam dah penat sangat aku nak go through ujian demi ujian yang datang. Tadi kat office, officer yang degki sangat dengan aku tu buat hal lagi ... hampir2 menjejaskan teamwork antara aku dgn boss. So aku terpaksa beri kata dua ... either boss keep ikut telunjuk dia and loosing me as your staff. i want to take leave and continue with my Master programme kalau i kept being foolish like this. Why u didnt see those things yang she has done to our office.. memburuk2 semua staff kat sini, menjaja cerita although she's no longer your staff???

Korang tau apa boss aku sakappp... Nurrr...aduhhh peningnya kepala saya....rasa cam ada isteri dua pulak ... erkkkk... bila pulak aku jadi bini dia... sengal punya boss... Nur cam ni ...bla bla bla... bla bla bla.... nasib kau la adam... ini nur suda sampai maximum limit...

Petang tadi, masa aku tgh drive, dapat lak sms yang sangat2 menyakitkan hati... pesal lah org suka benar nak menyibuk hal aku nih.. puaka tul ... tetiba.... krekkkkkkkkkkkkkkk... adessssss....

ada lak motor terbabas langgar kete aku... suwey, suweyyyyy... kete aku calar dgn teruk... pembuka pintu pecah berlobang... adehhh...budak yang bawa... nak tahan ke tak ... aku tengok tangan dia pun luka... adehhhhhh... kesian lak... geleng pala aku tengok kete aku tu... last2, aku just let him go .... dgn hati yang panasssss.

aku terfikir...adakah aku disumpah oleh PNK???? hehehehe boleh lak gelak2 lagi... adessss memang suweyyyy

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti