Begitu Banyak Cerita ...Ada suka ada duka

Assalamu'alaikum wrt. wbt

Kehadapan yang diingati lagi dikasihi adik, kakak dan sahabat2 semua ..... erkkk cam surat cinta zaman sekolah rendah dulu ...hehehehe

Perghhhhh lamanya aku tak apdet blog ... biziiiii .... macam2 program dan benda2 yang nak diuruskan .... Hari ni my adam tak der...suti, so aku pun mengambil kesempatan untuk menulis kat sini ...

Bermula dengan balik kampung pada 2 minggu lepas aku, nasha, nawfal, kak ni, shu dan zakwan spend 3 hari kat kampung ... lepak2 ..pegi kenduri (aku tak pegi sebab aku hanya bawa balik baju kemban) kekekeke ... kita orang lepak kat the steak house, old town white coffee ..makan mee udang makan chicken chop....minum ice coffee ....perghhhhhh bahagianya hidup. Aku tak fikir langsung pasal keje ...and tu yang paling best. Kitaorang berpoya2 together2 menghabiskan duit dan membuntalkan badan.



Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti