Bola Itu Bulat

Apa pasal aku pilih tajuk ni ekk..agaknya sebab fikiran aku sedang seperti bola ... bulat, bulat dan bulat ..pas tu feninnnnnn... Dah lama tak apdet blog ...sebab bizi dgn fb ...hehehe .. insyaAllah, aku takkan abaikan blog kesayangan aku neh.

Nak story apa ekk .... haaa.. aku pose togeder2 dgn shu sempena bulan sya'ban ni ... hopefully dapat arr bikin pahala cikit disamping nak kuruskan badan :P

2 minggu lepas g the summit USJ ... membeli henbeg yg sangat kiut. ekceli yg itam tu aku beli masa kat indon ..suka gak beg tu walau dah sikit koyak.



jalan2 dgn shu sambil2 mengabeskan duit ...tangkap jugak sepasang boot ... dah jual kat shu ..tak per ..nanti aku cari lagi boot2 yg cantik sebagai ganti ;p

Comments

abu said…
boot phua chu kang pun cute gak :p

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti