Puas Hati Aku

Malam tadi aku betul2 puas hati ... Puas hati sebab aku dah jumpa jawapan yang aku cari2 selama ini ... Dia memang sukakan aku ... Dan aku telah dimaki hamun kerana itu suatu waktu dahulu. Penat pompuan tu create story kununnya aku dah buat sumthing bad to her .. Patut la bila aku tanya napa, napa..sampai sudah tak mo cakap ... yesssss...aku puas hati, sebab aku tahu semua itu rekaan semata untuk malukan aku depan kawan2 yg lain...

Dan aku tetap puas hati... walau dia tak wujud kat depan mata ... sebab ..suka dan sayang tak semestinya akan bersama:)

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA aku nak gelak besar untuk perempuan gediks itewww.... Padan muka kau !!!!

Comments

abu said…
aku dah lama tau tapi ko saje buat tak tau :P
Mizz N said…
hehehe ... jika takdirnya sebegitu, aku pasrahhh ... uhuk uhuk uhuk :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti