Wekend Yang Panjang ... I likeeee

Aku bayangkan hari nih ...sure mata layu jerrr masuk opis .. almaklumla.. malam tadi kol 3 baru meletak montot atas katil ... sessi berangan setengah jam ... barulah zzzz.
Tapikan .... sharp at 6 am ... aku dah tak leh tido dan cergas bagai juaraaa (tau la team aku champion untuk sport semalam :P)
3 hari kat melaka ... ini la first time aku g satu tempat yg aku tak ingat nak amik gambo ... adesssss ... almaklumla .. bizi dgn pelbagai aktiviti termasuk yg palin best ... makannnnnnn.Lagipun dapat banyak adiah menjadikan aku sukeeee tak hengat ..eh jap..tapikan, kat kamera staff aku pastinya banyak gambo aku sebab meke meluat giler tengok aku dapat banyak adiah semalam.
Hari pertama sampai kol 5 .. patutnya lagi awal ..staff aku kasi salah direction ... hampehhh, kunun mcm tau sangat la tu siap advise aku ikut jalan yg dia kasi tu kompom sampai cepat ... banyak arr ko punya cepat .. Dah sampai tak leh check in pulakkk ... komitee simpan kunci dan membawa bersama2 mereka bersopping ...

"weiii, korang kat ner ni ??? ha, sopping??? akak tak kira ya, disebabkan korang tak tunggu akak untuk sopping sama, akak bilang sampai no 30, korang mesti sampai kat hotel balik ...kalau tak akak letak bontot korang kat atas pemanggang bbq malam ni .."

makanya terheges2 la budak2 tu pulang ke otel walaupun aku dah kira sampai nombor 3000. meke tau aku ni sangat la bayik hati dan anggun. kompom takkan marah pasal ni.:P

esok petang yg paling besttttt .... ada game ... go go green (tatau kenapa la ni aku sangat2 suka warna epel green .. dapat lak team ijou dgn reben epel green)seperti tahun2 yg lepas .. team aku menjuarai carta secara keseluruhan ... kitaorang menang acara bawa bola pingpong guna chopstick dua2 tangan youuu .. kiri and kanan ... kita orang juara sambut belon air, no 2 dalam acara jalan atas bata n masukkan air laut dalam botol guna tuala yang tecik beso tapak tangan. aaaa ... lepas tu ... aku bersama 3 perempuan yg lain bermayin2 volley boy dgn para2 jejaka ... perghhh one of the best moments in my life ... kenapa?? biarlah rahsia ... kekekeke
sejam setengah mayin volley boy ... kitaorg get ready for dinner and prize giving.

soooo ... untuk lucky draw, aku dapat bbq set ... aku sukaaaaaaaaa ... untuk sport dapat jam n frame, untuk quiz dapat tupperware, dan untuk best dress (female) dapat hamper besar bagak ..... hahahaha, aku suka sebab meke meluat tgk aku duk bangun amik hadiah... mmg rezeki aku arr malam tu .. dan rezeki team aku jugak.. untuk volley boy ... hadiahnya kuasa dalaman jer .... makin cerah mata ... fuhsssss
malam tu lepak kat lobby nonton argentina vs german ... aku sukaaaaaaaa.. boss aku datang dekat aku dgn mata terkebil2 .. i ni salah orang ke ??? ni mmg u ke nur ??? hehehe .. y boss .. unbelievable huh ... yeahhh , so very unbelievable ... cehhh .. apa ingat wanita melayu terakhir tak tengok game bola ke ... :P eniwei, siannn kat argentina..teruk giler kena belasah dgn german... tapi aku mmg puashati tengok tactical game dorang.

pulangnya aku pada ahad itew dengan keletihan .... nantuk gilerz masa drive ..namun ku tahannnnn jebat!!!! sampei2 aku makan ... lapo tak breakfast n lunch .. pastu aku zzzzzzz ... nasha kejut aku lebih 20 kali nak ajak beli charger henfon dia ... huhuhuhu .. yer la, yer la ... kol 8 malam kuar balik ... g carrefour untuk refill stok, pas tu lepak kat kopitiam sambil tunggu shu ... kol 12 g hanto k.ni balik rumah .... kol 1 lebey baru sampai rumah ... viasalah borak2 dulu then baru zzzzz..

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti