Demi Masa...

Salam semua ...dah lama tak update blog ...sangat2 bizi dgn keje, family dan kawan2 .. sekarang ni ramai kawan2 yang tak sihat...aku ikut rasa sedih .. tapi aku doakan korang semua sembuh and back on track as before.. Terus terang aku cakap, kalau ada orang2 yg rapat dgn aku sontohnya adik beradik, family n kawan2 yg sakit...hati aku sangat2 tak besh selagi korang tak sihat. Apa nak buat, aku dilahirkan sebagai insan perihatin lagi ayu :P

Dah dua hari gi melawat bug kat spital ... hari kedua dah bole senyum2 sket..kira ada improvement walaupun plelet dia sangat2 rendah ..12 jer .. sama2 kita doa yer ... adik tua aku pon tak sihat ... bp masih menuju puncak .. sorang lagi cirit or die .. masing2 ada bahagian dan ujian yang Allah bagi. Harap korang sentiasa bersabar dan berusaha untuk memulihkan diri. Aku ni, pun ada jugak ujian aku ..cuma alhamdulillah, takat ni kesihatan masih ok ..

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti