Karma

Time2 lepas maghrib gini ialah waktu utk landing sementara tunggu isya
loya2 memang kuat dari tengahari sampai malam. Tak sabor Mizz N nak tunggu lepas bulan ke 3. Ramai yg sakap maybe bertambah ok.Tah la sbb masa pegnen sebelum ni alahan tak la seteruk gini. Petang ke pagi pulakk gayanya.

Tadi Mizz N borak2 dgn sorang staff opis lain. Lama tak tanya perkembangan. Penah tau yg dia dulu ngorat suami org sampai cerai berai la org tu. Dia duk cerita2 kat orang yg ex wife org tu tak pandai jaga badan. gemukkk. So kisahnya 2 tahun lepas dan dia pon selamat la kawin dgn lelaki tu walaupon masa ngorat2 tu pun status dia isteri orang. uiiii jahatnya kamooo. isteri org sama suami org la ni buat keje. Haishhh ..

Aku pon tanya dia soklan jujur, awak ni pegnen ke? Memandangkan fizikal dia yg berganda dari aku dan perut yg mcm org ngandung 7 bulan. Tersipu2dia jawab takkk. Badan saya memang naik gini. Hmmm .. terus aku teringat kata2 dia masa duk mengata ex wife husband dia dulu. Karma yang datang tanpa dirancang. Perancangan Allah lebih dari segala2nya kan.

Tak perlu nak cerita lebih2. Pengajaran utk aku gak supaya tak mengata kejadian Allah sesedap hati tanpa fikirkan akibatnya suatu hari nanti. Nauzubilllah..

Time utk jadi chekgu pulak. Nak ngajor anak2 Mizz N buat homework. Sekarang ni tuisyen kat rumah je meke ni. Tuisyen dgn mama je.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti