Minggu ke 7

Hmm .. kalau dikira, minggu ni adalah week 7 pregnancy aku
Setakat ni, loya memang kuat, alahan memang ada hari2
Makan tu tak kene, makan ni, tak kena ...
Mulut rasa tawar je, tapi aku sumbat gak
Kesihatan baby n mommy perlu dijaga
And untuk pertama kalinya aku dapat tengok secara live
cemana suami punya alahan ...
hohoho terukkk lagi dari yg aku kene
Memang lembik terus dibuatnya
Tak lalu makan, demam, sakit tekak, sakit2 satu badan
Rasanya kitaorg share 50-50 alahan tu
Sebab two of us memang sgt rapat,
seriously mcm best friend, best buddy and partner
Alhamdulillah Allah bagi suami yg bertimbangrasa dan bertanggungjawab...
Dan juga utk pertama kalinya kitaorang tak keluar mana2 minggu ni
Seriously tak larattt
Doktor sakap sebab gap yg lama tu akan buat alahan lebih teruk
Macam baby sulung tapi morning sickness akan lebey ..
Aku dgn suami redha je. Memang doa kami untuk ada baby this year
Baby yg sihat, sempurna fizikal dan mental
Korang seme doakan yer ...

                                           Ni la rupa baby masa week 7 pregnancy

Kitaorang excited sangat nak tunggu development baby ni
Hampir seme barang2 kene beli baru
Tapi masa mengemas, aku jumpa baju n selimut hadiah dari kawan yg kat US dulu
Masih elok dan boleh diguna ..
Aku dah susi dan letak dalam bakul.
Ada sarung bantal, selimut, romper 6 helai dan mittens n booties
So bole kurangkan expenses sket :-)
Pewut aku dah besor .. nampak perbezaannya
Macam gedixx jer like a first baby
Tak pe la.. gedix2 pon baby aku yg halal ..
Hasil usahasama yg gigih ...
Hasil cinta kami berdua .....

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti