Beranikah Hati ??

Mungkin dah sampai masanya aku keluar dari rutin idop ..
Beri lebih masa kat dunia luar...
Spend masa dengan family and frens ...
Manjakan diri selalu...
Kenal dengan kawan2 baru .... i likeeeeee
Semalam nak beli kasut, tapi tak der yang berkenan.
So, end up dgn makan kat restoran ayam penyet sambil bergosip dgn member.
Kunun nak dayet, tapi tak terdayet la pulak
Minggu depan ada orang nak banje lunch ... hehehe
Tatau nak pegi ke tak ... Kena baling ubat yang lebih2 tue kat dalam akuarium arr .. "pegi" ... "tak pegi"..."pegi" ... "tak pegi"... apa yang kuar last sebelum ikan2 aku jd arwah :P
Hmm ... kalau tak sekarang, bila lagi kan ... berkawan ramai ok apa ... kekasih tetap satu walau tatau sapa orangnya ..
tapi ... once aku melangkah ..aku yakin macam2 benda lagi yang akan aku lalui..
makanya ... beranikah diri ???
beranikah hati??

**tetiba adam lalu sambil senyum**

Comments

abu said…
yg penting ikut kata hati (jangan bior mulot tak selari ngan hati pastu jari naip sesuka hati)
Anonymous said…
tingat kat lagu .. tanya sama hati, apa asal sayang ...adakah tandanya nampak dipandang ... :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti