Napa ekk ??

Kekadang ... aku berfikir ...hadirnya seorang demi seorang dalam idop aku ... untuk apa? untuk aku mengenali diri atau untuk meguji hati? atau sebagai tanda bahawa perjalanan hidup ini masih panjang dan masih banyak yang bakal ditempuhi? atau untuk membuat aku lebih mengerti akan perlunya rasa menyayangi dan disayangi ... iskk iskk iskk ... fenin jugak ekkk (sambil kunyah wajik yg pelik rasanya- langsung x sedap)

Agaknyalah, semenjak aku berani melangkah lebih jauh dalam hidup aku neh ... pilihan itu jadi lebih menarik :)Ye arr.. kawan lebih ramai, kenal mcm2 orang dengan perangai masing2 ... Yang best tu, tiap2 pagi ada jer yang antar sms doakan yang baik2 untuk aku...Aku sangat2 hargai semua tu .. and aku akan tetap mendoakan untuk semua kawan2 aku walau kat mana pun korang berada.

pssttt... sekarang aku makin rajin mangun kol 3-4 pagi ... ehehehe

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti