Fomfuan .. Aku dah Sakap Dari Dulu Lagi Kann..

Tet tet, tet tet ... munyi sms ...

Nur .... dia tak sayangkan aku ... Dia cakap aku hanya kawan ....dia dah tinggalkan aku ...

Erkk ... as simple as that? Ko neh bia benar ....

Betul Nur ... Dia cakap sejujurnya dengan aku.. aku tak pernah ada kat dalam hati dia sebagai lebih dari sorang kawan. Aku rasa mcm kena campak aje Nur ... Bodohnya aku..

Sepanjang malam aku duk sms dgn fomfuan yang tgh frust menonggeng neh ... Dia pun tak dak kawan lain tempat mengadu, so dengan aku lah dia bercerita ... Hmm aku simpati dengan kesedihan yang dia kena tanggung, tapi kalau korang ingat posting aku yg lama dulu ... aku ada sakap yg lelaki tu sebenarnya tak jujur dgn dia ... dah puas aku nasihat, tapi cinta tu telah membuat mata buta, tuli telinga dan akibatnya, sendiri mau ingat. Yang tak bestnya fomfuan ni mula la nak fikir yang bukan2 ... baik mati la, baik pegi jauh2 la, baik jadi macam dia yg dulu la ... iaitu minah clubbing n smoking ...yer arr, mana tak frust sebab dah diserahkan segalanya ... korang faham2 sendiri la ekk...tak cukup sms, aku call dia lagi supaya hati dia lebih tenang and tak buat benda2 stupido .. geduhak pulak tersengih2 ingat aku gayut dgn boifren .. hellooo ... no no boifren hokeh ...

Aku memang simpati dan sebagai kawan, aku hanya boleh tolong nasihat buat kesekian kalinya. Mcm aku sakap arr.. aku ni tak suka nak membebel panjang lebor ...cukup aje la montot aku yang lebor .. tapi kalau aku dah nasihat tu maknanya aku nampak dan rasa sesuatu yang aku tak mampu nak explain kat sapa2. Makanya percayalah ... atau at least ... fikir2kan lah. Tapikan, aku syak ada sesuatu yg bikin lelaki tu sakap cam tu kat itu fomfuan ... aku rasa, selain tak jujur, lelaki tu sebenornya tak tahan dengan perangai itu fomfuan yang selalu memaksa dan so childish .. Nak di pampered 24 jam ... sikit2 majok ... haiyoooo ...mana tahan maaaa .... belum campur kena report duty sepanjang masa ... hadoiiiiiii.

Keadaan cam ni buat aku terfikir ... cemana la dunia percintaan aku pulak nanti ... adakah aku pon akan terjebak cam ni, atau alkisah kami akan lebih baik dan diberkati. Hmmm takut, seram, sedih, dan macam2 lagi arrr ... Mungkin ada hikmahnya aku belum ditakdirkan untuk jatuh sinta lagi .. supaya aku boleh belajar dari pengalaman2 rakan2 dan supaya aku terus mampu berdiri untuk diri sendiri dan orang2 yang aku sayangi :)Yang pastinya ...kalau aku jatuh sinta sekali pun .... aku takkan serahkan 100% masa dan segalanya pada dia ... aku akan reserve sebahagian untuk diri sendiri. Aku tetap akan ada hidup sendiri, masa untuk kawan2 dan family ...

Comments

abu said…
adakah selebor montot angah? kehkehkeh
pstt, aku pn dh kata dolu...
jgn le buat bnde x senonoh, hargai idop..
NK said…
hehehe .. montot angah bukan ajer lebor tapi boleh buat gebor ....

aku dah bercakap sendiri dgn lelaki itu ... hmm dan aku dah tau perkara sebenor-benornya :)
abu said…
masa cakap tu tak ngeletor ke
NK said…
tang mana yang ngeletor tu yeob? kekekeke :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Komen