Get Well Soon Adikk ...

Hmm.. so many things happen for the past 3 days ... erkkk, tetiba tulih omputeh .. hehehe ... memang mcm2 perkara berlaku yg menguji aku serta adik badik yg lain. Hmm.. adik aku tetiba masuk spital sebab paru2 kiri bocor .. saiz tinggal 1/4 dari viasa. Kesiannya aku kat dia... sumaat tengahari aku dgn bulat temankan dia kat spital sementara tunggu yg lelain sampai ... masa aku sampai tue, dr tgh tebuk dada dia .. erkkk so scary ... so wekend aku, shu, kak ni dan bulat dipenuhi dgn ulang alik ke spital.

Suasana kat GH memang padat ..ramainya patient ...dan kebanyakannya yg dah tua...pangkat2 atok gitew. katil sampai kat kaunter luar pong ada.. rasanya utk patient denggi. nurse n doktor pun mcm bizi2 jer kat situ. Sistem dah ada improvement as compared dolu2 aku rasa. Tapi still a lot to improve. Ekceli banyak nak story, tapi aku pun tak berapa sihat ni ... sambung makan ubat hari tu yg tak abes lagi ...syyyy tak leh sakap kuat2, nanti adek aku yg sorang tu dengor, diaa marah ..bila dia marah, dia laporrr...:P

Apa2pun, aku doakan adik aku cepat sembuh supaya bisa karaoke kembali :P

Comments

abu said…
biase dengor 'makan bila sakit' tapi skang ada baru... 'makan ikut suka hati'
:p
abu said…
moga cepat sembuh...
Mizz N said…
ada gak org sakap ...rasanya dah banyak kali aku dengo .. selagi boleh makan... makan ajeee ...tak yah pikir2 ... :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti