Devil Bitch !!!!!

Hmmm.... baru lepas attend satu meeting ... tah arr.. sungguh menjengkelkan...orang yang ada kelulusan tinggi, perangai sangat2 keji dan najis. Betul la kata Nabi ... ada seketul daging dalam diri manusia...kalau bayik daging itu, maka bayiklah keseluruhannya, kalau busuk, maka busuklah keseluruhannya ... dan ia adalah HATI ..
Anak syarikat opis aku hampir jahanam sebab pompuan keji ini ... kenapa lah hidup aku dikelilingi dgn manusia2 macam ni. Perangai unacceptable dan harus di lempar kat kolam kumbahan. Ikut2 hati, nak jer aku report kat SPRM ... biar boss aku tengok dulu seme dokumen2 tu ..then we'll go to the next phase. Aku sound boss aku tadi ... NEVER EVER ONCE AGAIN YOU APPOINT SO CALLED BASTARD TO HANDLE ANY IMPORTANT RESPONSIBILITIES FOR OUR OFFICE ....... learn a lesson hokeh !!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti