Saya Rasa Sangat Loya ..Kenapa Ya

Ehh... napa arr...2 hari ni aku rasa sangat2 loya ... pas tu mcm pening2 gitew ... badan pun mcm kureng jer ...napa yer ..peliknyaaa . Nak kata pregnen ... mungkin tidakkk ... kekekeke ..
Heran, heran ...iskkkk ... napa ni ... hmmm . eh hari ni berapa haribulan ha .. 2 hb Jun ...cehhhhh... patut arrrr ... bulan sudah mahu mengambang. Siyes.. 2-3 bulan ni aku selalu lupa tarikh ... rasa cepat sangat masa berlalu ... hmmm viasalah aku .. nak2 tiba bulan mengambang, loya mengalahkan pregnen 3 bulan :P ....

Pagi2 tadi dah ada 2 meeting. Hmm ada sedikit rasa puas hati sebab boss aku dah kuarkan surat tunjuksebab pada pegawai yg selalu datang lambat dan ponteng keje itu. Bila tengok rekod, bulan lepas ponteng 5 hari dan hampir tiap hari datang lambat .. isk, isk isk .. masa bila la dia buat keje agaknya kan. Apa2 pun , harap2 dia insaf dan bertaubat !!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti

Komen