Alkisahnyaaaa

Wonderful Monday everybody!!! Sending all my frens a lot of love, hugs, dabel chez beger, choc indulgence, lemb chop, ice blended mocha and all the beauty of life.
Alkisahnya wekend aku amat bizi . Seperti viasa la ... hal rumah, family, diri sendiri, kawan2, teman tapi mesra .. kekekeke

Hari Sabtu lepas, aku pegi mydin selayang ..kunun nak beli groceries arr... tahun ni kan rumah aku sentiasa dipenuhi tetamu, so barang2 akan abis tengah2 bulan. Makanya aku kena refill stok. Dgn riang gembira aku pon memasukkan barang2 kat dalam troli ... termasuk spender yg berharga rm 8.00 untuk 3 lai ..kahkahkah ... adoii... lawa wehhh .. kaler pink, biru muda dengan kunen ... i likeeee

Dah penuh troli aku pun dengan penatnya catwalk ke kaunter ... erkkk ... barisan bengkang bengkok .. makcik, makcik tgh beratur ke? aku tanya sowang makcik yg sedang berdiri dgn barang2nya ... dia jawab .. adik, barisan ni kalau nak beratur kena pegi sebelah sana ... yg sini pulak kena pegi sinun .. (tak nampak pun org paling last baris) .. iskk makcik ni seperti tak menjawab soklan aku pong .. aku tanya dia beratur ke .. jawab arr ye atau tidak .. cehhhh ...

Ok arr aku pun tolak arr troli melalui rak2 barang dan akhirnya berjaya baris .. fuhh lamanya .. bisa lapar ini macam ... hmmm tinggal 3 owang je kat depan ... baik2nya depa .. tak pakai beg plastik pun ..mesra alam sungguh ...yea... yeaa ... mata aku tengok arr sana sini .. mana tau ada jejak hensem tengah perati ke ..kehkehkeh ..tetiba aku nampak satu notis .... SATURDAY NO PLASTIK BAG FOR SELANGOR ...erkkkkkkkkkkkk ....

Parking punya la jauh ... barang banyak lak tu .. adoyaiiii... Cemana nak buat neh ... x de plastik bag takkan aku nak junjung seme2 ni atas pala .. Hmmm , eskius me adik .. akak nak pegi tambah barang jap ... Aku pong reverse arr troli .... pegi kat rak2 belakang .. amik sepit rambut, brooch dgn gula2 .. yg lelain ... selamat tinggal sayangku .... tak koser aku nak bawak seme tanpa beg plastik ...Aku pulang dgn kekecewaan ... dan kelaparan ....hukhukhuk...

Comments

abu said…
tak tau lak ai ada hari tanpa plastik, yg ai ingat ahad-hari tanpa bra (bkn aku kata, kwn aku yg kata)
Mizz N said…
erkkkk ... hari tanpa bra .. nanti terung boolat bertukar jadi terung panjang baru taw .... kehkehkeh ....

tetiba teringat kisah terung boolat dan terung panjang ... hampesssss :P
abu said…
hahahaha buat pajeri pun sodap :P
Mizz N said…
erkkk ... aku kompius ... yg mana satu nak masak pajeri?? yg boolat jadi panjang ker??
abu said…
yg panjang buat pajeri, yg bulat masak kari :p
Mizz N said…
kehkehkeh ... tak lalu nak makannnn :P

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti