Berangan lagiii ....

Baby kenit kat dalam pewut ni so very active ...
Minggu ni, masuk minggu yg ke 21 .. alhamdulillah
gini la gambaran baby 21 weeks kat dalam pewut mommy
Siang malam duk prektis karate and kickboxing kat dalam tu
Tah bila masa dia tido .. bila mama jaga, dia pon jaga
Maknanya serupa la macam abg dan kakaknya dulu
Tak reti duduk diam dari dalam pewut sampai la kuar melihat donia ..
So mama and papa, bersedialah untuk pengalaman pengembaraan yang sangat2 mengujakan ye
Mudah2an sihat, sempurna dan diberi keindahan akhlaq dan rupa paras ... ameennn
Hari ni kerja .. soooo ngantuk. Rasa nak gi surau dan tido je
But, aku tak penah buat keje gitu ok .. tido time opis hour kat surau.
Kalau meronda ke tempat staf2 ada la ..
Tadi my staff bawa lauk rendang .. pekena dengan acar n nasi beriani yg aku bawa
Mana la tak ngantuk oiii ... Dah la sampai rumah lepas isya" ..
Actually sampai awal .. tapi singgah kat masjid dolu dalam misi pencarian
Alhamdulillah lepas isya' dah settle, so balik rumah dgn penat dan syukur

Azam aku lepas bersalin ni ialah nak KURUSSSSS seperti dahulu ..
Teringin nak bergaya dan dress up dgn fashion2 terkini.
OMG .. berat aku sekarang sangatlah mengujakan ... dah melepasi gawang 60kg
but pada aku ok la tak de berlebih2 naiknya since aku sebelum pegnen dah sedia bam bam
so lepas bersalin nak try diet tanpa nasi seperti dolu
dalam masa 2 bulan turun 15kg menjadikan aku kurus kering masa tu ..
baju2 muslimah skrg sgt la chantek dgn warna2 yg suweet...
mampoo kah nak kuruzz???
kalau gigih op kozzz akan mampoo, kalau malas jangan harap la kan ..
nak rajin tu la yang paling syaitonirrajim ... banyak la bisikan2 supaya terus memalaskan diri..
lagi satu yang aku teringin ialah tudung2 yg fashion tak merapu ..
senang dipakai dan tak jarang .. kene pandai cari butik2 yg jual
tapi bukan tudung Fareeda yer .. aku tak suka design tudung yg singkat
dengan brooch besor penumbuk tu.
aku suka tudung kain lycra .. mudah dipakai dan dibentuk ..
fesyen ni sangat OUT !!!



very the sopanest !!
1175499_224078797746862_281548683_n
yg ni pon i likeee
007
model santekk .. tudung pon santekkk !!
                                                                                                    
hmmm ... berangann dan berangan ...
padahal kena kumpul duit dengan gigihnya untuk merealisasi segala perancangan
gini la kesah seorang anak marhaen .. bukan anak menteri atau dato atau tan sri
mesti berusaha untuk kehidupan sendiri
tapi masalahnya aku ni memang kurang cermat hal2 duit ..
nak makan, ikut selera .. banyak portion dihabiskan untuk makan
dan berjimba dengan anak2 serta family ...
kadang2 bila fikir, hidup ni tatau sampai bila.
Paling penting, bekalan untuk anak2 ..
supaya someday mereka boleh hidup dengan selesa

kalau ada lebih, kita gunakan sebaiknya
Insya Allah ...








Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti