Tulis jerrr

Melalui hari2 yang meletihkan .. berkursus di Jalan Duta
Keadaan sekarang tak berapa suka nak drive lama2
Lebih suka duk ofis dan paling suka duduk kat rumah dengan suami n anak2
Virus kemalasankah ini ???
Ramai yang baru tau aku pegnen
Ramai yang cakap perut tecik, tak nampak mcm pegnen
Maybe cutting baju kot.. aku tak de beli langsung baju pegnen
Semua baju2 sedia ada masih boleh dipakai
So, napa nak membazir kan :-)
Tapi aku tengok perut aku neh membesarr gak
Saiz baby normal, itu yg lebih penting
Tak kira la pewut besor ke tecik

My gurl n boy hari2 cium pewut ..sayang sangat kat adik
Alhamdulillah, aku dikurniakan anak2 dan suami yang sangat penyayang
Tak perlu nak cakap or puji lebih2 ... totally bersyukur pada Allah
Tak kaya tapi bahagia ... Kami cintakan keluarga ini kerana Allah

Minggu lepas beli 2 pasang flat shoes .. warna pink n biru
Kasut yg sedia ada dah lunyai dan koyak
Aku ni memang jenis loyal pada kasut n handbag
Pakai sampai koyak, then baru beli yg lain
Suka tengok orang yg ada banyak koleksi kasut n henbeg
Tapi untuk diri sendiri, tak minat ..

Somel kannnn !!!
Yang warna biru belum amik gambo lagi ... asyik lupa je
Selesa rupanya pakai flat shoes ni ...
maybe aku akan beralih dari heels ke flat shoes lepas bersalin nanti
flat shoes banyak giler design yg sangat2 somell
by the way ... kelmarin scan, nampak dah babynya
mommy is carrying a girl ... alhamdulillah
semua happy dah dapat tau jantina baby
patot la suka benor bergaya mama ni
suka masak ... tapi kurang makan ...
bentuk perut pon nampak gegerl .. masa awal2 dulu org teka boy

Hmmm .. my plan lepas bersalin ... tak fikir lagi
Nantilah, bila ada masa yang sesuai ... Insya Allah

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti