My Besteess ....

Kita flashback sket ... Masa my gegerl sit for UPSR
Aku menghabiskan 3 hari kat skolah, temankan dia dan borak dengan cikgu2
Yang tak kenal jadi kenal ...
Aku salute cikgu2 skolah ni .. memang sangat amik berat pasal student
dan tahap kerajinan yang tinggi.
Kelas tambahan dari awal tahun ... latihan 30 minit sebelum mula kelas
Majlis solat hajat dan macam2 aktiviti untuk bantu student
Terbukti .. my gegerl dari 3 A masa first test, dapat 4 A untuk second test
dan 5 A for trial..
Alhamdulillah dan terima kasih cikgu2 semua ..

Day 1 aku sembang dengan guru kelas, sambil2 tolong dia prepare makanan utk students
of course borak pasal my gegerl, bukan org lain punya gegerl
Cikgu cakap my girl agak pendiam kat kelas, banyak buat hal sendiri
Semenjak best fren dia tukar skolah .. dia tak de best fren baru ..
Yeahh .. aku memang akui tu. dia upset sangat masa bestfren dia tukar skolah ke kelantan
and of course, best fren mana leh senang2 tukar kan.
yang dah sejiwa, sehati, satu kepala..
Tapi Kak ... kata cikgu tu .. Saya kagum tengok hubungan akak dengan dia.
Lebih kepada kawan baik .. Saya selalu nampak akak bergurau dan temankan dia..
nampak rapat sangat hubungan tu.

Waaaa ... bila lak cikgu ni peratikan aku .. Aku tak penah perasan pon..
Kitaorang ni memang lebih kepada best fren .. open to each other
walau ada batasan sebagai ibu dan anak, aku tetap layan dia macam kawan
pegi tengok wayang togeder2, main bowling geder2, lepak geder2
nak kutuk, ok jerr. nak marah pon ok jer ... 5 minit lepas tu kitaorang gelak balik
sama la jugak dgn my boboboi .. 3 of us really bestees ...
Bila papa ada, jadi 4 of us :-)

 photo 6f5dc933-3c90-4ee6-9c77-7893d417b56f_zps26cacb31.jpg
Kawan baik dan Harta aku dunia akhirat :-)
Gambar ni aku amik masa kami jalan2 kat PWTC
Yg spec tu aku edit guna photo editor ..
tak khoser nak belikan anak2 aku spec gittew  
Tengok la yg boy tu mesti gambo dia ada sikit pelik
Tersenget la, mata stim la, pejam la .. macam2 dia ni
memang penghibur

 photo 22aa417f-c2ec-4e59-9f8c-b4020dc8a1db_zps2722aa1e.jpg
@ bowling centre
Banyak sangat gambo kami outing togeder2 .. almost every week gi berjimba
aku ni la yg tak rajin nak aplod gambo kat blog ni...
Next plan dah ada 3 tempat untuk family outing
Seme dah book and bayar full ..
Dah makin sarat ni, tak berapa nak sangat jalan lelama
Tapi demi anak2, kitaorang layan jerr
Yang pastinya ... aku sayang sangat pada family kami ..
Suami dan anak2 memang my BFF ..
Tak ada tukar gantinya :-)




Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti