Bila la kain2 ni akan bertukar jadi baju

Salam sumerrrr.....

Fuhhh, lega, dah mandi..... kekeke....Malam yang indah ni aku nak citer pasal koleksi kain aku... alahaiii... bila aku kira2, ada 11 pasang kain yg aku lum hantar tempah. 3 daripadanya dah seperti outdated coraknya sebab aku dah peram 3-4 tahun...hehehee. Untuk pengetahuan korang, aku selalu dapat hadiah berupa kain.. jadinya koleksi2 tak sempat jahit ni 80% adalah hadiah dari org2 yg rapat dgn aku.

Kelmarin gi Jakel, tangkap lagi 2 pasang...tapi yg ni aku nak terus tempah esok... baju sontoh dah ada... senang sket keje... Nak wat kebaya la...dah lama tak pakai kebaya.... semenjak perut membesar dgn jayanya ...hehehe. Ni lah antara yang aku sempat snap gambo...







Nak tunggu kurus, takkan kurusnya..so aku akan segera2 hantar tempah bisukkkk.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti