Kembali Erobik

Asslamau'alaikum semuaaaa...

Fuhhhhhh... malam tadi aku kembali erobik selepas berbulan2 aku gantikan aktiviti tu dgn aktiviti makan2 membesarkan perut. Semput wehhhh, dah lama tak eksesais. Asalnya aku tak leh nak tido, so aku fikir2 dari aku buang masa berangan, bergolek2 atas katil, baek la aku senaman ... kol 12 pagi...kakakakaka.... Best giler lepas tu..rasa skru2 badan seme longgar...... Pagi ni otot2, pantet seme lenguh2 ... hahahaha...

InsyaAllah, aku akan teruskan aktiviti ini tiap hari sebab kalau aku tak eksesais, hari2 rasa ngantuks and malas. Buat kerja pun rasa cam nak tolak2 jer bontot tu. So, sebelum aku jadi dugong yang tersadai, lebih baik aku sibuk2kan diri :P

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti