Bizzi Bizzi Bee

Assalamualaikum wrt wbt...

Adehhhhhh...sepatnya masa berlalu.. sehari rasa cam sejam jer sekarang nih... seharian aku full dgn meeting... Sian kat aku... Lum lagi campur keje2 routine .. Memang memenatkan, tapi, itulah punca rezeki aku kann...Aku latih diri supaya tak banyak komplen... banyakkan usaha Nur... ku pujuk-pujuk hati ni hari-hari. Komplen banyak2 pun, keje tetap kena buat, kan.

Tengahari tadi boss aku belanja makan. Mana taknya, aku duduk dgn dia semak bajet untuk tahun depan dari pagi sampai kol 2 non stop. Besok nak kena defend supaya apa yg kitaorg minta tu diluluskan. Kol 2.30 lak meeting dengan kontraktor untuk electrical rising untuk bangunan baru. kena ngadap plan yang menyakitkan jiwa tu... Lusa nak bincang pasal final layout...perabot..bla, bla, bla....Menarik sungguh keje aku ni kan... tak der fix dgn satu2 benda... actually aku ni jenis tak suka buat benda yg sama jer..aku sukakan pembaharuan dan adventerous dalam keje...sebab tu la aku terjebak dgn benda2 nih.. Ha, lagi mau komplen ka... haiyyaaa..
Stop jap... nanti sambung balik ekkk...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti