Kembaluuuuuu

Assalamu'alaikum wrt wbt....

Aku sudah kembaluuuuu... Minggu ni still bizi, tapi ada sikit ruang untuk aku update blog. Last week memang minggu penyeksaan. dgn demamnya, banyak kejenya..meeting nya ..tapi alhamdulillah, aku survive and masih disini :).

Banyak yang berlaku minggu lepas, walau rasa tersiksa, tapi banyak yang manisnya.
Pertama... projek galleri aku ... alhamdulillah ... usaha aku selama beberapa bulan ini. Dengan jayanya galeri tersebut telah dirasmikan oleh the biggest boss. Aku syukur sangat2 pada Allah semuanya berjalan lancar. Walau penat siottttt, berbaloi baloi hasilnya. Satu perubahan yg besar untuk office aku ... Korang nak tengok gambar galeri kitaorg yg somel tu ....




Gambar ni kitaorg amik masa final touch... petang sebelum perasmian tu ..... sib bek la ada 2-3 org staff aku yg rajin menolong.

Nampak cam simple jer kan...tapi nak siapkannya...adoiiii...penat sehhh... bila kena minta kerjasama orang lain, bukan satu perkara mudah. Ramai yang attitude cincai2 ...tak serius pada hal2 yang sepatutnya... tapi... inilah dia ... i likeeeeeee my gallery.

Cerita seterusnya akan bersambung dalam next posting... adam panggei pulak...hehehehe

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti