Hari-Hari Yang Sempurna

Salam semuaaa....

Adehhh adehh deh dehhhh ... seluruh badan ku udah sengal2 ...butuh istirahat. Weekend hari tu aku kena keje.. jadi emcee dgn event manager untuk pertandingan programming peringkat kebangsaan ... and again...hari nih ... jadi special task manager lak. aku rasa cam jadi labah2 lak...punya 8 kaki untuk buat macam2 keje..hehehehe

Alhamdulillah..program berjalan lancar. Buat pertama kali semenjak 4 tahun pengalaman aku jadi emcee, aku tak salah sebut sepatah perkataan pun..alhamdulillah... mungkin masa tu jiwa tenang jer ...kalau tak, sebelum2 ni ada jer perkataan2 yang lawak bunyinya bila disebut... tapi kena pandai cover beb ...

Aku nih kalau bab keje memang garang .... kalau dah cakap n explain terang2..masih nak main2 aku akan sound terus... no lapik2 ... tapi hal keje jer..after that kitaorang mesra n gurau2 cam biasa. Aku tanya budak2 tu..tak serik2 ke keje dgn aku yg garang ni..meke sakap.. memang kak Nur garang, tapi kami tau kak Nur garang hal2 keje n bila kami main2 jer... lain2 tu kak Nur memang besttt ... hehehe macam2 la korang nih. tak pernah tengok aku ngamuk lagi, bole la korang puji ekk...

Apa2 pun ...aku bersyukur pada Allah... setiap kali aku dalam keadaan sukar, ada saja jalan yang DIA mudahkan untuk aku... alhamdulillah

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti