Tiring Weekend

Assalamua'alaikum wrt. wbt ...

Adesss... lemah betul nak menghadapi hari isnin, especially dengan kerja2 yg menimbun. atas meja aku usah cakap la.. aku tak sanggup nak pandang timbunan kertas2 yang sangat2 menyakitkan mata. Hari ni lobang hidung aku dua2 tersumbat ...demam, selsema and sakit tekak. Hari sabtu hari tu aku mengemas rumah dgn jayanya..and aku ni allergic sangat pada habuk2 n air freshner... mesti demam punya. Balance Ubat yg hari tu masih ada lagi ..so aku telan yg tu ajer la.. tengok setakat mana prosess penyembuhannya.

Kalau weekend and malam sekarang ni aku tak leh online. modem aku dah out..tunggu gaji nak angkat yang baru. tapi semenjak tak leh nak online malam2 nih, aku semakin rajin mengemas rumah ..heheheh ...

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti