Lawakkk

Salam sumerrrr

Malam tadi aku ketawa keras perut dengan zakwan. Ekceli aku dalam proses membersihkan hp aku dari message2 lama, lagu2 and recording items yang tak relevant dah... aku tengok ada lebih dari 20 recording items yang tersimpan...so aku dengar la satu per satu ... Ada dua nih benda yang bikin kitaorg keras perut ketawa. Si Nawfal punya kerja ... Dia nyanyi cam nih ...

(Ikut rentak lagu sembunyi)
"Sembunyi, sebab kakak gemok, yang jelas diwajah..kita memang sarat merasakan cinta, bagaikan bintang dimalam cerah, kakak yang gemok, memang lah gemok dan sangat gemok .....Bertaubat ya ..."

Yang kedua ...

" hello ...hmmmm... hmmm (ejas sore)... assalaaaaaaaamualaikum wrt wbt ... janganlah kita dengar cakap syaitan, kita mesti dengar cakap Allah. Nawfal, bertaubat ye, Nasha, jom kita bertaubat. Saya akan bertaubat nanti. Kat sekolah agama. ok bye ..."

Kekekkee... lawak siot la ... saja nak memenuhkan memori hp aku.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti