Melawan Kesepian

Actually, aku tak pernah layan lagu ni sorang2 and masa drive... tapi, kak ni dah buat kompilasi CD untuk aku... so sejak ahad hari tu, aku duk layan lagu nih masa drive... sedih siott. baru aku dapat rasakan getarannnnya sampai bergenang air mataku .. Staf2 aku kat opis selalu tanya ... Kak Nur ni senyum and ketawa jer... tak pernah rasa sedih ke? Tak der perasaan ke? hehehehe.... kalau lah mereka tahu apa yang ada dalam hati aku ... sure meke takkan tanya lagi ... Apa2 pun ...layannnn

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

Actually kan... waktu yang paling melegakan dalam hidup ialah ...pertama...selepas berak ...kakakakka... dan kedua.. apabila kita mampu melepaskan apa yang bukan milik kita dengan rela hati ... life must go on.coz Allah knows the best for us. Itu yang membuatkan aku hepi dan mampu melalui kehidupan aku sekarang dengan cara aku sendiri.

Comments

Popular posts from this blog

Kenalilah Ciri2 Hasad Dengki

How do you define Happiness??

Jangan Mengharap Pada Sesuatu Yang Belum Pasti